Hulp bij bedrijfsbeëindiging? Wij weten er raad mee

Mogelijk zit u op dit moment midden in het proces van een bedrijfsbeëindiging. Zo’n traject kan, zeker na een faillissement, erg stressvol en emotioneel zijn. Er komt veel bij kijken: afscheid nemen van personeel, fiscaal afrekenen met de Belastingdienst en verzekeringen en abonnementen stopzetten. Daarnaast bent u misschien eigenaar of huurder van een bedrijfspand dat ontruimd moet worden. Wanneer er zoveel in korte tijd geregeld moet worden, is het fijn als er zaken uit handen genomen kunnen worden. Gelukkig zijn er verschillende mogelijkheden om hulp bij bedrijfsbeëindiging in te schakelen. In dit artikel leggen we uit hoe een ontruimingsbedrijf voor verlichting kan zorgen wanneer u te maken heeft met een bedrijfsbeëindiging.

Laat uw bedrijfspand ontruimen

Bent u eigenaar of huurder van een bedrijfspand, dan is een bedrijfsontruiming vaak onvermijdelijk wanneer u uw bedrijf stopzet. Het bedrijfspand moet zo snel mogelijk leeg en schoon worden opgeleverd. Kantoormeubilair, eventuele scheidingswanden en vloerbedekkingen dienen te worden verwijderd. Dit kan een behoorlijke uitdaging zijn, waar u mogelijk in deze lastige tijd niet op zit te wachten. Bij Direct Ontruimen kunnen we u hierbij helpen. Wij nemen de belangrijkste zaken rondom een bedrijfsontruiming voor u uit handen. Dit doen wij onder meer door de complete kantoorinrichting voor u te verwijderen en de materialen af te voeren. Daarnaast zorgen wij ervoor dat uw bedrijfspand schoon opgeleverd wordt. Soms houdt dit in dat we de ruimte schoonvegen, in andere gevallen is een intensievere schoonmaakbeurt noodzakelijk.

Geef de bedrijfsinboedel een tweede leven

Wat te doen met kantoormeubels die in uw bedrijfspand staan? Grote kans dat een ander bedrijf interesse heeft in de (gedeeltelijke) overname van uw kantoorinboedel. Dit nemen wij graag voor u uit handen door uw bruikbare kantoorinboedel op te kopen. Spullen die nog in goede staat zijn kunnen wij van u overnemen. Daarbij kunt u denken aan bureaus, bureaustoelen en archiefkasten, maar ook kleinere kantoorbenodigdheden. We zetten de inboedel in onze eigen opslagruimte neer en beheren het opkopen zelf. Zo heeft u nooit met een tweede partij te maken en blijven de lijnen kort. De opbrengst van de inboedel brengen wij in mindering op de kosten voor de bedrijfsontruiming.

Bent u benieuwd naar wat wij precies voor u kunnen betekenen bij het ontruimen van uw bedrijfspand of het opkopen van uw inboedel? Neem gerust contact met ons op voor een afspraak. In een vrijblijvend gesprek gaan we in op uw situatie en de mogelijkheden.